Regex Nickli Üyeden Alıntı
Ekimde değil de bu ay hissettik o soğuğu gerçekten. Bu hafta sonu yine orada olacağız. Bakalım aralık ayını nasıl karşılıyor Eskişehir?
Sıkı giyinmezsen, Espark'ı zengin ederiz.