Çok doğru bir analiz. Yüreğinize sağlık üstadım.
Belki buradaki bir anlam da karşılıklı anlayışın paylaşılmasıdır.
Çocuklarıma derim ki sadece sizin bana ihtiyacınız yok, benim de size ihtiyacım var.
Hayatı güzelleştiren ve kişiyi mutlu kılan her şey insana ait bir ihtiyaçtır.
Bazen de şükredebildiklerimiz , farkında olmadan içinde değer bulabildiklerimiz.
Salt yokluğunda özlenen bir şey değildir kanımca. Varlığında da bakıp hissedebildiğimiz her şey.