İlk aklıma gelen okul önündeki uyuşturucu satışları. Son yıllarda azaldı dense de devam ettiğini biliyorum. Umarım bu uygulama çocukları zehirleyen o şerefsizlerin tamamen kökünü kurutamasa bile en aza indirger.