Anya Nickli Üyeden Alıntı





@Regex uyanınca konuşurum onla ama bence yakışmıştı abi. [emoji849]


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Uyuz olduğum bir renk
Ama sorun o değil.
Dışardan renk yetki yada şu bu için döndüğüm algılanmasın. Ki bu hoşuma gitmez.
Ben sizin için buradayım, ve yine sizin davetinizle geri döndüm. Beklentim yok. Aktiflik içinse en aktif olduğum zamanlarda bile verilmedi
Alırsanız rengimi memnun olurum...
Zaten hiç bir forumda bugüne kadar müsade etmedim. Bundan sonrada değişmeyecek.
Renkler için tepinenleri gördükçe tiksindim abllam, yoksa sizlerle alakası yok...
Zaten forum benim. Admin yazssan ne olacak, onursal yazssan ne olacak.
Ayrıca Onursal üyelik verme kurallarını çiğniyorsunuz