Anya Nickli Üyeden Alıntı


Hoşuna gittiği için bozuyorsun. Anladım onu zaten.
Ayrıca bende traş olduğun halini sevdim.Tabi önce çirkin olmuşsun diye uyuzluk etmek ayrı keyifti.
Sevdiğim için bozarım, bozarak severim; gider yine yaparsın, bu benim sorunum mu?

Dünyaya çirkin olayım, sen yakışıklı bulduktan sonra var mı önemi? ^^