Caydırıcı ceza olmadığı sürece bu caniler yapar böyle şeyler.

Bir canlıyı öldürmenin cezası insan ve hayvana göre ayrılmamalı. Birine öyle ceza verilmeli ki, emsal teşkil etmeli yapmamalılar.


Mesela bir odaya kapatıp her gün kendisine aynı şeyin yapıldığı sanal gerçeklik gözlüğüyle izletilmeli. 3D ses ve kan kokusu olmalı.

Ayrıca acı çekmesi için serum verilmeli.
Eşdeğer acıyı duymasa da duyacaktır.
Körelmiş olan insanlığı uyanır da belki insanlığa döner vahşi insan müsveddesi.

Çok sinirleniyor ve üzülüyorum... : (


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi