Melodram Nickli Üyeden Alıntı

Ben robot istiyorum çünkü cildime çok makyaj yapmıyorum ben zaten. Gözüme yapıyorum daha çok, o yüzden ya robot ya robot
Parasını ver, biz Türk Mühendisleri yaparız