Final için okula gidiyorum, benimle birlikte saf saf bekleyen toplam 4-5 kişiyiz. Daha önce sınav hatırlatması olarak hocanın e-posta bildirimleri gelmişti. Ama bugünkü sınav erteleme e-postası herkese ulaşmış, biz hariç. Şans olsa zaten o 4-5 kişiden biri olmazdım. Yılbaşında piyango bileti de almamıştım zaten.