Başak Nickli Üyeden Alıntı


Tabii ki olacağın önüne geçilmez, her şeye hazırlıklı olmak gerekir. Hayat bu maalesef..
Ama sen yine de bu kadar olumsuz düşünüp şartlama kendini.


Evet hayat ablam.
Hazırlıklı olmak lazım.