Anlıyorum ben. Bende çamaşır suyu seviyorum. Ama eski usül. Klorluydu galiba. Onu kullanmasam temiz olmadı sanıyorum. :ı
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir. -hermann hesse-