Anya Nickli Üyeden Alıntı



Ben bir kere içimden kokusu gelene kadar kullanmıştım mutfakta. Annem demişti ki delinin nar yemesi de deli kar yemesi de.
Kesinlikle. Cif kokusu da güzel. İyi ikili olur bak.
Bir de lacivert şişelisi vardı, şimdi şişesini değişmişler ama o efsane bir şey öneririm, adına bakarım ahaha.
Domestosun her rengini severiz, beyaz şişelisi daha temiz geliyor niyeyse.