Melodram Nickli Üyeden Alıntı


Bir de lacivert şişelisi vardı, şimdi şişesini değişmişler ama o efsane bir şey öneririm, adına bakarım ahaha.
Domestosun her rengini severiz, beyaz şişelisi daha temiz geliyor niyeyse.


Şu an evdeki de aynısı bizde onu tercih ediyoruz. Yeni nesil temizlik gibi kokmuyor ya.
Domestos reklamı geldi aklıma.. mikrop diyordu ya Kötüyüm ben kötüyüm diye..