Anya Nickli Üyeden Alıntı




Şu an evdeki de aynısı bizde onu tercih ediyoruz. Yeni nesil temizlik gibi kokmuyor ya.
Domestos reklamı geldi aklıma.. mikrop diyordu ya Kötüyüm ben kötüyüm diye..
Foruma sponsor alma zamanı geldi Artık daha hijyenik bir forum olalım