Şu an evdeki de aynısı bizde onu tercih ediyoruz. Yeni nesil temizlik gibi kokmuyor ya. Domestos reklamı geldi aklıma.. mikrop diyordu ya Kötüyüm ben kötüyüm diye..
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir. -hermann hesse-