doktor Ramazan çok başkadır benim için
1 yıl değil 10 yıl sonra bile geçse aradan ilk alo deyince sanki bir şey olmamış gibi kaldığımız yerden devam edebiliyoruz onunla her şeye
dostluk galiba böyle bir şey
şimdikiler gibi her şeyin suni olduğu bir dünyada doğal kalmak olmak o samimiyeti bulmak esas mesele burda galiba