Rorschach Nickli Üyeden Alıntı
Olm sadece burasının açıldığını bi girmeni söyledim. Ahaber gibi ne abartıyon
Adamın tarzı bu aga. Daha önceki gelişinde de böyle yapmıştı: http://www.forumdenizi.com/hos-geldi...erhabalar.html