Rorschach Nickli Üyeden Alıntı
Adamın espri anlayışına pek aşina değiliz ondan oluyor
Ama forumlarda gördüğüm bir çok kişiden daha adam!
Orası öyle, ben de severim. 2015'te ilk başta siyasi konuda çok sağlam kavga etmişliğimiz vardır. Zaten sonradan seveceğim birisiyle muhtemelen önce güzelce bir kavga ederim. Bunun nadir istisnalarından birisi sensin kanka.