Deadpool 2

Ne zamandır bekliyordum sonunda nete de düşmüş. Harika yapmışlar yine deadpoola yarışır bir film olmuş. Göndermelerin hepsi çok güzeldi, özellikle wolverine'in ölümüyle ilgili olan ve diğer marvel karakterleri ve batman ile süperman göndermeleri. Üçüncüsü gelir mi bilinmez ama bu karakteri aslında yenilmezlerle de görmek gerekirdi. Belli olmaz belki eklerler bir gün