Masaru Nickli Üyeden Alıntı
Herkes övüyor ben bir görmwdim ya çatlayacam.
Bende istiyorum @Euneirophrenia
Abi guzel hakkini yiyemem Oguzun forumundan biliyorum
Bu arada hayirli olsun 50 Burma olsa iyiydi