Hesnâ Nickli Üyeden Alıntı
Abi guzel hakkini yiyemem Oguzun forumundan biliyorum

Bu arada hayirli olsun 50 Burma olsa iyiydi
Beni dövdüreceniz şaka yapmıştım durun da
Ya ben oğuzun oraya bir kaç kez uğradım hiç karşılaşmadık. Sonra unuttum orayı