Rorschach Nickli Üyeden Alıntı


ne söyleyeceğin bile ortada yok ne diyim
Ortadayken herkes yapayım der
Neyse ben en iyisi içimde kalan heveslerimle devam edeyim, emeği geçen herkese teşekkürler (: