Masaru Nickli Üyeden Alıntı
@ave maria bacım ne cimrisin tamam bu sefer kahve benden sıgara yasak

Düşünce yapını ve olaylara yaklaşım tarzınızı sevdim kardeşim. Daha sık yazın okuyalım inşallah
Aa cok tesekkur ederim, simardim,)
Bugun nete pek giremedim kusurumu bagislayin, yazilanlari da bildirimleri de yeni okuyorum. Bi dahaki kahveler benden, evet sigara kullanmiyorum/kullanmayalim diyerek sosyal mesajimizi da verelim. Sonraki satirlarinizda bana mi ait bilemedigim icin ustume alinmadim simdilik..