ave maria Nickli Üyeden Alıntı
Bilmukabele o zaman
Tamam madem açalım konuyu, dilim döndüğünce aklım yettiğince bende katilirim size.
Teşekkür ederim...
Kardeşimi üzmeyeceğim
Gerçi sen 90 yaşından aşağı değilsindir, neyse san baston falan taşırım ben
Bakma sen benim 3 asırlık olduğuma kendimi 18 inde his ediyorum