ave maria Nickli Üyeden Alıntı
Bilmukabele o zaman
Tamam madem açalım konuyu, dilim döndüğünce aklım yettiğince bende katilirim size.
Teşekkür ederim...
Kardeşimi üzmeyeceğim

Gerçi sen 90 yaşından aşağı değilsindir, neyse san baston falan taşırım ben

Bakma sen benim 3 asırlık olduğuma kendimi 18 inde his ediyorum