Aynen...
3 gündür uyuyamıyorum...
Kafamı toparlayıp yazamıyorum da
@
eFuL!m uyuyo

Oğuz uyuyor @
ave maria film izlemeye gitti sanırım onada rol verdiler holywoodda kaldı @
HaDeS şimdi rüyada koyun sayıyo
Kuzey zaten Allaha emanet
Asi başı ağrıyodu, tanıdığımdan beri hiç geçnedi o ağrı @
Euneirophrenia kayıp kaçak
Gelin da

Uykusuzluğuma çare bulun