Nefertem Nickli Üyeden Alıntı




Hoş buldum abicim. İyiyim çok şükür. Sen nasılsın)
Hamdolsun, sensiz tadı yok hiç bişeyin...
Yanlız bırakmasan...
Gel da...
Bak yazıyorum artık...
Kalemimle barıştım...
Yazmanı yazdıklarını özledim da...