İnsanın asıl merak ettiği şu olmalı. Bu kadar bariz ve açık ortada duran gerçekleri görememesi için insanın nasıl bir mekanızması var acaba? Bu mekanızma genlerin oluşturduğu bir program mı? İnsan bu kadar aptal olmayı neden seçer? Adam yedi bitirdi ülkeyi, yandaşlarını karun etti. Sen bir lokma ete muhtaçsın, hala da canını vereceksin Epey merak edilesi.