Roman Nickli Üyeden Alıntı
Başına 'Eyyy'' koymazsanız bi anlamı kalmaz. Eksik kalır. Tat vermez.
Eyyyyyyyyy @Roman! Sen kimsin ya? Sen kimsin? Sen daha ForumDenizi'ni tanıyamamışsın.

Oldu mu?