Tomris Açık Profil bilgileri Tomris nickli üyeye özel mesaj gönderin Tomris´nin Web Sitesini ziyaret edin Tomris nickli üyeye ait bütün mesajları arattır Üyelik tarihi: 09 December 2017 Nereden: ᴛᴙ Mesajlar: 17.940 Konular: 10832 Cinsiyet:Bayan Seslenenler: 279 Mesaj(lar) Etiketleyenler: 70 Konu(lar) Alınan Beğeni: 1 Verilen Beğeni: 0 Nereden: ᴛᴙ İlişki Durumu: Yok Burç: Basak Takım: Besiktas Rep Gücü: 46 Aşk...incitir (sebebi(m) sensin...) 23 July 2019 # 1 Aşk...incitir (sebebi(m) sensin...) Yok yok,sen değilsin acıt(y)an,bizzat benim.Kendi halim,birbaşımalığım ve ben,yalnızca ben... (Sevmem zamansızdı.Acımak,tam da zamanını buldu...) Gülüşlerim öksüz,yetim...kimsesiz işte.(herşeyim(miy)din) Oysa kendime yeterdim ben eskiden. Tek başıma yapardım kahvaltımı,çıkardım dışarı,gez-dolaş...Yalnız uyurdum geceleri,yatak dar bile gelirdi...Hep tektim,hep bendim. Ya şimdi...? (tammışım gibi...eksikmişim,nerden bileyim...) Biletsiz yolcuydun içimdeki seferde,ve ben sevmezdim eksiği olanları,eksiği bi bilet dahi olsa... İşte herşey aşk kitabına uyuyordu...Zamansızdı,bir andaydı,eksiği-fazlası önemsizdi,tek gereken sevgiydi... Bir kadın ve bir adam... Kadın mağrurdu,adam güvenilir (mi?) Kadın korkaktı,adam alabildiğine cesur Ve kadın kan(a)dı,adam kadının gözyaşına takılıkaldı...ilelebet! Acı dile geldi,sustu(m) Yetmedi,kan kustu(m) Oysa kadın yemin etmişti,bir daha sevmeyecekti Sırf aşk kitabı doğrulansın diye,yolcu biletsiz olsa bile,eksik bir sevdayı yalnızlığa tercih etti(m)... Ve aşk incitti...(pişman değilim) alıntıdır To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts. Güzel günler yakın. To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts. Cevap Yaz