Yüzdeki kırışıklığın var olmasını beklemeden 20 li yaşlardan itibaren düzenli bakıma özen gösterilmeli bilhassa kuru ciltler mutlaka ama mutlaka güneş kremi kullanmadan sokağa çıkmamalı .
Nedeni ise ; kuru ciltlerin kırışıklıga ve güneş lekelerinin oluşmasına daha elverişli olması ..
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.