Yüzdeki kırışıklığın var olmasını beklemeden 20 li yaşlardan itibaren düzenli bakıma özen gösterilmeli bilhassa kuru ciltler mutlaka ama mutlaka güneş kremi kullanmadan sokağa çıkmamalı .
Nedeni ise ; kuru ciltlerin kırışıklıga ve güneş lekelerinin oluşmasına daha elverişli olması ..