Neoma Açık Profil bilgileri Neoma nickli üyeye ait bütün mesajları arattır Yarbay Üyelik tarihi: 14 January 2019 Nereden: . Mesajlar: 17.206 Konular: 13075 Cinsiyet:Bayan Seslenenler: 296 Mesaj(lar) Etiketleyenler: 29 Konu(lar) Alınan Beğeni: 945 Verilen Beğeni: 20 Nereden: . Rep Gücü: 30 Içinde ben olsaydım 30 July 2019 # 1 Içinde ben olsaydım Hoca, bir sabah fırtına sesi ile uyanmış.Pencereden dışarı bakmış, ne görsün ?!Kuruması için ipe astıkları gömlek düşmüyor mu?!Başlamış bağırmaya:"Hatun kalk kurban kesmemiz lazım."Sabahın körü neye uğradığını şaşıran kadın telaşla sormuş: - Kurban nereden çıktı efendi. - Gömleğim, gömleğim ipten düştü. - Gömlek düştü diye kurban kesildiği nerede görülmüş?! - Deme öyle hatun, ya içinde ben olsaydım !! Cevap Yaz