O kazdığım çukurların yansımasıdır, ayaklarım dışında çukurun lütfen [emoji14] Fişek Melo derler bana... Kahve yapma işine gelirsek de çok sıcak olduğu için soğuk kahve yapabilirim anca, kabul edenler? kabul etmeyenler? kabul edilmiştir