Eee bi nevi doğru demişler :/ neyse ki ben kendim yapıyorum fakat süte bile su katıyorlar para kazanalım da ne olursa olsun zihniyeti ile insanlığını kimse düşünmüyor artık.

Sadece yoğurtta değil bütün yediklerimizde artık kimyasal var ki bunların hepsi etken o zaman bütün yediklerimizi kaldıracağız sofradan..