Deniz Nickli Üyeden Alıntı
Ben bir zamanlar mod dum. nye neden alındı ay
Uzunca yurtdışına gideceğini söylemiştin, o zamanlar rankın hep duruyordu. Mayısta forum kapanana dek senin ve @
DeepSilence'ın moderatörlüğü alınmadı. Forum 2 ay kapalı kalıp, yeniden açıldığında baştan yönetim oluşturuldu. @
Renksiz dahil herkes bırakmıştı. @
Mango (İrem) dışında bütün adminler de dahil olmak üzere sıfırdan yönetim oluşturuldu.
Yine düşünürsen başvuru yapabilirsin.