Deniz Nickli Üyeden Alıntı
Ben bir zamanlar mod dum. nye neden alındı ay
Uzunca yurtdışına gideceğini söylemiştin, o zamanlar rankın hep duruyordu. Mayısta forum kapanana dek senin ve @DeepSilence'ın moderatörlüğü alınmadı. Forum 2 ay kapalı kalıp, yeniden açıldığında baştan yönetim oluşturuldu. @Renksiz dahil herkes bırakmıştı. @Mango (İrem) dışında bütün adminler de dahil olmak üzere sıfırdan yönetim oluşturuldu.

Yine düşünürsen başvuru yapabilirsin.