Regex Nickli Üyeden Alıntı
Uzunca yurtdışına gideceğini söylemiştin, o zamanlar rankın hep duruyordu. Mayısta forum kapanana dek senin ve @DeepSilence'ın moderatörlüğü alınmadı. Forum 2 ay kapalı kalıp, yeniden açıldığında baştan yönetim oluşturuldu. @Renksiz dahil herkes bırakmıştı. @Mango (İrem) dışında bütün adminler de dahil olmak üzere sıfırdan yönetim oluşturuldu.

Yine düşünürsen başvuru yapabilirsin.

Ongun , başvuru yerine , forum kapandı açıldı herkesin rankı verilesydi ..

neyse ..