Deniz Nickli Üyeden Alıntı
Ongun , başvuru yerine , forum kapandı açıldı herkesin rankı verilesydi ..
neyse ..
Forum açıldıktan birkaç gün sonra geldin, o gün bana neden hatırlatmadın? Dediğim gibi kimse pek aktif değildi, sen de yurtdışındaydın ve bunu bildirim şeklinde haber verdiğin için forumun 2 aylık kapandığı süreye dek rankın kaldı. Forum yeniden açıldığında ne zaman haber alırsın, gelir misin? Bunu bilmediğim için, çünkü seninle forum dışı bir iletişim kanalım olmadığı için sadece senin değil, o zamanki diğer moderatör @
DeepSilence'ın da ranklarınızı aldım. Konuyu çok yönlü açılardan değerlendirmek lazım, forum devri oldu sonuçta. Önceden forum bana ait değildi, ben devraldım vs. yani. Şu an burada gördüğün bütün yönetim 1 ay içerisinde yeniden oluşmuştur @
Mango dışında. Keşke ilk konuştuğumuzda söyleseydin. Muhtemelen senin de aklına gelmedi.