Roman Nickli Üyeden Alıntı

Bi insanın görür görmez mutlu olduğu birine sahip olmak müthiş bi duygu.
Yaşadıklarımdan dolayı iyice anladım ki, Kardeşim demek için illa bi kan bağının olması lazım değilmiş.
İyi ki varsın kardeşim 
@Deniz
Şair yönün çıkmış kardo : ) sende iyiki varsın . hep mutlu emi
Teşekkür ederim ..