Son günlerde kendimi iyice domain gibi hissetmeye başladım. Whois çeken, information protection'ım etkinse bir şey göremiyor. Genellikle de bu korumam aktif zaten, çok nadiren devre dışı bırakılıyor. Registrar firmam değişiyor, ben değişiyorum. Bazen expiring oluyorum. 45 günlük o periyot son buluyor ve redemption'a düşüyorum. Bir süre öncesinde, redemptionPeriod'da bug'da kaldım ve nihayet 6 günlük pendingDelete evresine geçtim. O süreyi de tamamladım pek tabii ki. Drop mu olacağım? Bilmiyorum. Renew yapılamayacağım kesin ancak backorder'a girenler de yok değil. Hayır, HugeDomains gibi firmaların listesine alındıysam işte o zaman durum sakat. Adamlar DropCatch ile çalışıyorlar, kolay kolay affetmeyip kapıveriyorlar. Diyorum ya, adeta bir domain gibiyim. Bunca şey dönüyor ancak kimse de bana sen ne istiyon oğlum? diye sormuyor. Peheeeeyyyyy.
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir. -hermann hesse-