Kürk Mantolu Madonna kitabını, filtreli ve yanında kahveyle fotoğrafları çekilip paylaşıldığı zamanda değil fazla bilinmediği dönemde okumuştum. İçimizdeki Şeytan'ı okumuştum sonra da.

Kalemini beğendiğim nadir yazarlardandır.Kürk Mantolu Madonna'yı sanırım 2-3 kez okudum. Sanki karakterlerle oturup kahve içmişim gibi samimi geliyor bana.