Melodram Nickli Üyeden Alıntı


Hisler karşılıklıymış, eh bize de ne yapmak düşer orasını sen yaz ki kimse anlamasın
Bazı huzur verici yalanlara inanmak bile zevkli be Melo. Ama ben acı gerçekleri kucaklamayı yeğliyorum. Sorgulama scriptinde yazılımsal bir hata olduğunu düşünüyorum. Kodları onarırsak true değil false dönecek, görürsün. Hahahahah