Melodram Nickli Üyeden Alıntı
İnsanın iki kötü huyu vardır yeğen; alışmak ve inanmak. Alıştığından vazgeçersen çok sıkıntı olmaz ama inandığından vazgeçersen hikaye orada yeniden başlar. Donanım herkesin içindedir ama yazılım kimisinde hatalıdır, o da en çok başkasını yorar... Ne diyorum ya, Ezel'i kapamam lazım ahaha.
Ramiz Dayı? En sevdiğim!

O zaman kendime öğütlerle Ramiz Dayı ekolünden devam edelim. İzledikçe günlüğüme arada gelsene?

Dün gece 16. bölümdeydin, şimdi kaça geldin?
----------
Bazen hayat seni öyle zorlar ki yeğenim, yolun başında kimdin? Onu unutursun.
Zorunu benden duy yeğenim. Herkese yalan söylemen yetmez artık. Bundan böyle, bir başına kalsan da artık kendin olamazsın. ^^