Regex Nickli Üyeden Alıntı
Ramiz Dayı? En sevdiğim! O zaman kendime öğütlerle Ramiz Dayı ekolünden devam edelim. İzledikçe günlüğüme arada gelsene? Dün gece 16. bölümdeydin, şimdi kaça geldin?

----------

Bazen hayat seni öyle zorlar ki yeğenim, yolun başında kimdin? Onu unutursun.

Zorunu benden duy yeğenim. Herkese yalan söylemen yetmez artık. Bundan böyle, bir başına kalsan da artık kendin olamazsın. ^^
Çıldırıyorum ya, 18. bölümünü izledim az önce enfessss! Dayının sahnelerde inanılmaz gaza geldim, 19'a geçtim.
Güzel bir şey demişler bak bu bölümde de "Ne zaman unuttun beni? Daha benleyken mi unuttun. Her şeyi mi unuttun? Benden bana bakarken mi vazgeçtin."
Hayırlı işler kaarrdeeeşşşşş.