Melodram Nickli Üyeden Alıntı

Çıldırıyorum ya, 18. bölümünü izledim az önce enfessss! Dayının sahnelerde inanılmaz gaza geldim, 19'a geçtim.
Güzel bir şey demişler bak bu bölümde de "Ne zaman unuttun beni? Daha benleyken mi unuttun. Her şeyi mi unuttun? Benden bana bakarken mi vazgeçtin."
Hayırlı işler kaarrdeeeşşşşş.


Bilemem kardeş. Meyveyi soymadan, içinden ne çıkacak? Bilemem. ^^

O yüzden bundan sonrası için dün konuştuğumuz gibi yapacağız.