Asi ve Mavi Nickli Üyeden Alıntı
ben bi çay alayım şekersiz
nöbette de kahve rica edeyim
Olur efemmm,,, hemrnce çalışanlara öncelik var bizde,,

Sükut der ki,,,
Çay samimiyettir
Çay uzun uzun hemhalleşmektir
Çay dostluğu başkadır,,,