Asi ve Mavi Nickli Üyeden Alıntı
ben bi çay alayım şekersiz
nöbette de kahve rica edeyim
Olur efemmm,,, hemrnce çalışanlara öncelik var bizde,,
Sükut der ki,,,
Çay samimiyettir
Çay uzun uzun hemhalleşmektir
Çay dostluğu başkadır,,,
*Önemli olan kalp efendim
edebi,hayayı
imanı ,riyayı
Rabbinden korkmasını
dürüst olmayı
kendinde barındırır ,,,,
*Eyy gönül...!!
yarın Rabbinin huzurunda
nasıl çağrılmak istiyorsan
bu dünya da ona göre yaşa derim,,,
"Bir Hiç"
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.