Deniz Nickli Üyeden Alıntı
Herkese şimdiden iyi bayramlar
Hayvanları sevin , onlarıda Allahın yarattığını unutmayın .
#Hayvankatliamınason#
Bu nedenle bu bayramı oldum olası pek sevemiyorum.