İklil Nickli Üyeden Alıntı
Davetin için teşekkürler canım Hoşbuldum müsait oldukça buralarda olurum inşaAllah Ziyarettçi mesajlarına cevap yazamıyorum canım 50 mesaj doldurmam lazım sanırım
Ol ol hep inşallah insan her ne kadar yeni insanlar tanımak istese de eski tanıdıklar iyi geliyor insana,,,,

Evet biliyorum mübarek bana da olmuştu 50 mesaj şart

Hep beraber inşallah güzel günler buralarda yaşayalım inşallah,,, sevindim gördüğüme,,,