İklil Nickli Üyeden Alıntı
Davetin için teşekkürler canım
Hoşbuldum müsait oldukça buralarda olurum inşaAllah
Ziyarettçi mesajlarına cevap yazamıyorum canım 50 mesaj doldurmam lazım sanırım
Ol ol hep inşallah insan her ne kadar yeni insanlar tanımak istese de eski tanıdıklar iyi geliyor insana,,,,
Evet biliyorum mübarek bana da olmuştu 50 mesaj şart
Hep beraber inşallah güzel günler buralarda yaşayalım inşallah,,, sevindim gördüğüme,,,
*Önemli olan kalp efendim
edebi,hayayı
imanı ,riyayı
Rabbinden korkmasını
dürüst olmayı
kendinde barındırır ,,,,
*Eyy gönül...!!
yarın Rabbinin huzurunda
nasıl çağrılmak istiyorsan
bu dünya da ona göre yaşa derim,,,
"Bir Hiç"
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.