insanları kaybetmeyi değil kazanmayı tercih etmeliyiz,
kimse büyütülecek kadar kusursuz,kimsede küçük görülecek kadar kusurlu değildir
şöyle düşünmek lazım
kendimiz çok mu mükemmeliz Rabbimizin nazarında
Rabbimizin rızasını kaybedersek ne olur,,,:-)