Qasem Nickli Üyeden Alıntı
Sana temin ederim ki ben diyebilirim.
İşte bir sözlük konusu daha / işine geldiği gibi davranmak yerine " olması gerektiği gibi davranma" yı tercih ederim...

Hemen konumuzu açalım
Bana bisey temin etmene gerek yok bu olağan bir şey çünkü davranışlarımızda o anda işimize geldiği gibi davrandığımız zamanlar mutlaka vardır insanız sonuçta ha buna olması gerektiği gibi davranma dersen orasını bilemem çünkü karşındakini hiçbir zaman tanıyamazsın içini, dışını, düşüncesini ve hissiyatını bilmezsin onun davranışına karşılık verirken de bu senin işine öyle gelmiştir..