Absent Nickli Üyeden Alıntı
Peki ya yanındakiler napacak? Sen kendi horultuna uyanıyosan yanındakilere Allah sabır versin.
yanımda kimse yok abi çok yorulduğumda duydum yoksa horlamıyorum