Davranışlarda karşıdakinin düşüncesini bilir ona göre gard alırsan bu işine geldiği gibi davranmaktır... Ama her hal ve durumda olması gerektiği gibi davrandığında bu karşıdakinin düşüncesi, zihin dünyasından bağımsız kendi ilkelerinle var olmaktır... Bizi bizim davranışımuz bağlar, baikasının durumuna göre değil, kendi ilkelerimize göre davranmalıyız diye düşünüyırum.