Absent Nickli Üyeden Alıntı
@sükutu-ezber demek Trabzonspor'lusun hee.. Oy oy oyy ne çok sevdim şimdi seni bilemezsin.
Kardeşim ben Trabzon/Akçaabatlıyım

Çok sinir oluyordum o yüzden bunun sonu yok dedim,, hâlâ Trabzonsporluyum ama maçlarını izlemiyorum,,


Trabzonspor bu sene şampiyon olsun yani inşallah diyelim,,,