Absent Nickli Üyeden Alıntı
@sükutu-ezber demek Trabzonspor'lusun hee.. Oy oy oyy ne çok sevdim şimdi seni bilemezsin.
Kardeşim ben Trabzon/Akçaabatlıyım
Çok sinir oluyordum o yüzden bunun sonu yok dedim,, hâlâ Trabzonsporluyum ama maçlarını izlemiyorum,,
Trabzonspor bu sene şampiyon olsun yani inşallah diyelim,,,
*Önemli olan kalp efendim
edebi,hayayı
imanı ,riyayı
Rabbinden korkmasını
dürüst olmayı
kendinde barındırır ,,,,
*Eyy gönül...!!
yarın Rabbinin huzurunda
nasıl çağrılmak istiyorsan
bu dünya da ona göre yaşa derim,,,
"Bir Hiç"
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.