sükutu-ezber Nickli Üyeden Alıntı
Kardeşim ben Trabzon/Akçaabatlıyım



Çok sinir oluyordum o yüzden bunun sonu yok dedim,, hâlâ Trabzonsporluyum ama maçlarını izlemiyorum,,





Trabzonspor bu sene şampiyon olsun yani inşallah diyelim,,,
Hep aynı hep.. İzlemeyecem diyorum ama duramıyorum. Elim ayağım titriyo maçlarda sinirden

İnşallah inşallah.. O sene bu sene inşallah.